Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, October 15, 2012

8 days old!


Assalamualaikum..

My baby Aqeel is already 8 days old today!

New experience, new life, new me and new us!

Bahagia sangat rasa jadi seorang Mama ni rupanya. Hilang sakit semua bila lihat wajah anak yang dikandung 37 minggu & 3 hari saya ni. Syukran Ya Allah!

Tapi saya masih belum bersedia nak berkongsi pengalaman bersalin saya. *serik*. Itu je yang mampu saya bagi hint skang ni. kihkihkih.

Next entry insyaAllah saya akan cerita ye. Doakan saya cepat sembuh ye. 

Papa & Mama sayangkan Muhammed Aqeel Izz sangat-sangat. Doa Papa & Mama sekarang ialah supaya aqeel membesar dengan sihat & sempurna dan menjadi anak yang soleh. InsyaAllah, amiinn. 

Much love from us :D

No comments:

Post a Comment