Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 5, 2012

JPO!

Hye semua!

Lama gak tak update blog. Busy dengan kehidupan la katakan. Eceh. Hehe.

Kali ni nak cerita sikit pasal minggu lepas Pejal bawa saya dan baby jalan-jalan kat Johor. To be specified Johor Premium Outlet (JPO). Barang-barang kat sana sangat berbaloi untuk dimiliki. Serius! Branded and yet still affordable :D

Tapi saya tak teruja sangat memandangkan saiz badan yang semakin "cun melencun" ni kannnnnn. Dayummmm! Jadinya, yang shopping sakan adalah pejal@my husband@papa babyku ini!

Shooping lists Pejal :

1. Seluar slack silver (tick)
2. Short pant kotak-kotak (tick)
3. Sling bag (tick)
4. Kasut baby (tick)
5. Seluar jeans (untick) sebab saiz besar daripada biasa takde! hahaha. Gemoks. :p

Pejal belanja saya sandal untuk ibu mengandung. Selesa sikit saya nak berjalan sana-sini lepas ni. Hehe. Saya hanya beli baju mengandung sehelai je. Tak "stim" da nak shopping baju buat masa ni la. I will come back after giving birth hokehhh. Wait for my repeatable visit! :D

Anyway, thank you B for spending the time with Syg and our baby. I am very sure that not only me to come down again to JPO but you as well. Kannnn? I love u more than anything. Muach!

No comments:

Post a Comment