Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 29, 2012

Outing



Assalamualaikum..

Sekejap je rasa dah nak bulan Disember. Dah nak habis dah tahun 2012. Antara tahun-tahun yang mencabar bagi saya.

Tapi tetap bersyukur dengan kurniaan-Nya, hadiah hari jadi paling bermakna, Muhammed Aqeel Izz bin Muhammed Faizal. Alhamdulillah. 

Azam tahun 2013 plak, saya nak jadi wanita yang bekerjaya, tak kisah dalam bidang perniagaan atau kejuruteraan. Mana-mana pun rezeki bagi saya. Niat saya nak bagi baby Aqeel cukup makan minum & pakai. InsyaAllah, Amiinnn. :D

Haaa, bulan Disember ni baby Aqeel banyak destinasi sebab ramai kawan-kawan yang nak mendirikan masjid. Paling jauh kek somban sano tu ha. Aqeel sayang jangan meragam tau. Aunty Layla tolong jaga dalam kereta kali ni. Papa & Mama nak dating jap. Hehe. 

Bulan Januari 2013 plak, insyaAllah kami akan pergi outing bersama ex-smarties (Maxis). Ini hadiah masa kerja dengan Maxis dulu. Baru dapat guna voucher tu sekarang. Tapi bagus gak, boleh bawa babay Aqeel jenjalan. Yeay! Tak sia-sia 'work hard & smart' kat Maxis dulu. (semart & hard sgt ke? ekekek).

p/s : Lupa nak hapdet mengenai Pureen Warehouse Sales minggu lepas (24-25 November). Memang sangat best hokeh! Rugi tak pergi tau. Saya memang borong barang baby Aqeel untuk setahun punya la kan. Haaaa. Sampai pampers pun saya borong saiz s & m. Haha. Bekalan masa depan kata hati. Hee. :D. 

Hookayy. Baby Aqeel ajak borak. Hari ni memang dia ajak borak je dari tadi. Letak dalam buai pun dia resah gelisah. Letak atak bantal busuk Mama dia baru diam. Pastu senyum-senyum. I love you baby. 

No comments:

Post a Comment