Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 27, 2012

Nobody is perfect


Assalamualaikum.

Fuh lamanya tak hapdet blog, berhabuk sudah! Terlalu penat & sibuk dengan kehidupan harian. 

Alhamdulillah saya semakin bahagia sejak berpindah ke rumah sendiri ni. Thank you husband! Pejal sehabis boleh nak bahagiakan saya & baby Aqeel. 

Saya kurang siuman baru-baru ni sebab saya dah tak tahan dengar 'juri-juri awam' mengkritik cara hidup saya. It is my own way, my own mistakes, my own life & my own problems. So let me learn from mistakes by my ownself. Life doesnt comes with instructions babe!

Dan sekali lagi saya berasa syukur sebab dapat memberikan tempat berteduh kepada Abah, Mama & adik-adik sementara tunggu rumah Abah Mama siap. Pejal cakap dengan saya "Inilah masanya nak balas jasa diorang plak, you jangan nak 'claim-claim' barang dapur yang kita beli, biar je diorang nak makan apa yang diorang nak makan. Jangan nak suruh diorang bayar bil elektrik/air pun, I ikhlas kasi diorang duduk rumah ni. Masa kita kecik diorang xde pun nak claim apa-apa kat kita." Syukran Ya Allah saya dapat seorang suami yang memahami dan tak berkira.

P/S : Mode sangat tak sabar nak pergi bercuti ke Langkawi naik kapal terbang. Yelah, da tua-tua ni baru dapat merasa naik walaupun hanya untuk sejam. Yang penting dengan hasil titik peluh sendiri. Alhamdulillah. 

No comments:

Post a Comment