Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 8, 2013

Priceless. Wordless.


Assalamualaikum..

Hari ni saya tetibe rasa sayu sangat.. 

Baru lepas pergi another interview tadi. Peneman setia saya siapa lagi kalau bukan Mr Hub & Baby Aqeel. Kesian Mama tengok anak Mama ke hulu ke hilir teman Mama pergi cari kerja.

Mungkin sebab ni kot saya rasa sedih. Yela, walaupun Aqeel kena usung ke sana sini, dia tak pernah merungut. Memang dia tak pandai berkata-kata lagi tapi dia boleh menangis kalau dia rimas kan? Tapi Aqeel tak menangis langsung. Baiknya anugerah yang Engkau hadiahkan kepadaku ini Ya Rabb. Syukran!

Kepenatan lepas interview tadi, tetiba saya terima lagi satu panggilan interview. My wish come true! "Kami nak tawarkan Cik Syairah sebagai Electronic Engineer. Sila emailkan updated resume dan final year project Cik Syairah." (abaikan term "Cik" tu). Lol! Pemurahnya Engkau Ya Rabb. Hati kecil ni berkata rezeki ni semua rezeki baby Aqeel. Mama tahu Aqeel doakan Papa Mama dia selalu. Itu janji dia dengan Allah SWT sebelum umur dia genap setahun.

Terus saya nangis tadi. Betul cakap Mr Hub gak, "Kalau kita tolong orang jangan harapkan balasan dari sesama manusia sebab Allah dah janjikan yang lebih baik untuk kita nanti. Itu pasti."

Cuma yang agak merisaukan saya sekarang ni ialah tempatnya. Johor Bahru u ollssss. Dekat dengan Singapore bah. Macam mana ni? Nak tinggalkan Aqeel untuk 9 jam je pun da meroyan ni lagi semingguuuuu. Uwaaaa. Takpe, nanti fikir. :D

p/s : Okaylah, dah stop nangis, nak pergi cari softcopy final year projek. Entah mana kena campak. Tak tau plak ada yang berminat nak "beli". Heeee. Alhamdulillah.

Wassalam

No comments:

Post a Comment