Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 10, 2012

Bingkai nama kami dan bayi kami


Assalamualaikum..

Hari ni saya taknak tulis entry stress da.

Sebelum tu, Alhamdulillah kita semua sudah 21 hari berpuasa. Cuma saya ada tertinggal beberapa hari memandangkan untuk menjaga kandungan dan dengan nasihat doktor.

Hari ni saya masak ayam masak kicap. Sedap! Eceh puji diri sendiri nampak? Sesekali masuk bakul angkat sendiri tak salah kan? :D

Berbalik kepada topik, saya ada membuat tempahan tulisan khat nama saya dan pejal serta nama bakal baby A kami. Hari ni saya da bersedia nak bagitau nama baby A kami setelah kata sepakat antara kami suami isteri dan ahli keluarga lain yang boleh menyebutnya tanpa sebarang kesukaran. Ini merujuk kepada Mama Wan nya aka Mama saya. Haha.

Ini gambar tulisan khat. Kepada sesiapa berminat untuk membuat tempahan boleh tinggalkan komen, nanti saya bagi info pembuat tulisan khat ini. Comel lote tau budaknya. Hehe.

Muhammed Faizal & Raja Eli Syairah

Our baby name :D


Itu dia nama baby A kami. InsyaAllah. Doakan baby Aqeel terus membesar dengan sihat dan sempurna ye. Amiinn.

No comments:

Post a Comment