Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, October 22, 2010

FYP 2 presentation da setel,yeay!

Hye xoxo!
Saya gembira dah lepas satu beban dalam kepala, iaitu FYP2 Presentation! Alhamduliilah! Saya orang ketiga dari 9 org dan pelajar perempuan pertama membuat pembentangan, glup!.. Berdebar2 xpayah cerita la kan. Pensyarah yang ada pada awalnya hanya ada 3 orang, Dr Agileswary (supervisor projek saya), Kak Bada ( examiner saya die ganti Prof Zainul yang tak dapat hadir), dan lagi seorang yang saya tak tahu nama beliau, kihkihkih. Masa diberikan 10 minit tapi syay rasa saya hanya guna 5 minit shaja, hahaha. Semua berjalan lancar, lecturer pula tak banyak bertanya sangat tapi soalan yang diorg tanya semua saya boleh jawab,hehe. Supervisor backup lagi,mmg yakin la saya dok tercongok kat depan tu,hahaha. 

Da selesai presentation, saya kena bergegas pulang memikirkan tunang saya di hospital.. Saya da janji dengan dia malam ni saya akan teman dia kat hospital, i'll keep my promise dear! Pukul 8.45pm gerak dari KJ ke Klang. Dalam hati da tak sabar nak jumpa si dia, rindu sangat! Pukul 9.15 sampai dan terus cari parking dengan dia, sebab takut nak jln sorg2 dari tempat parkir, gelap dan saya berada di hospital! huuuuuuuuuu. Borak2 dengan si dia sampai larut malam, seronok! Si dia terlena dulu.. Pukul 3am baru saya boleh melelapkan mata selepas hampir 2 jam menatap kosong wajah si dia..sedih tengok si dia sakit.. air mata? da kering rasanya.. Sayang doakan b cepat sembuh dan ceria seperti selalu.. InsyaAllah..
Till here.
Bye xoxo!

Pejal Tunang Syairah




No comments:

Post a Comment