Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, October 29, 2010

SETADI SUNGGUH2!

Hye xoxo.
Hari ni saya terus sambung mengulangkaji. Saya penat tapi saya kena buat juga! Saya tak sabar nak habiskan belajar ni, tinggal lagi 4 hari je! yeay! Oh ye, sebelum lupa, malam semalam Masterji aka Mas, singgah rumah jap, mula2 dia suruh tolong tunjukkan kedai nak wat trading tapi dah tutup.. Pastu ape lagi kitaorang wat persidangan la kat depan umah saya, laga2 pipi da sampai 2 kali, konon nak sambung mengumpat pada hari lain la tapi tak juga bentinya,hahaha. Lagi2 Pejal datang secara tiba2, nak check saya la tu,hehe. Kitaorang makan chicken wing yang Pejal bawa beramai2,hehe. Lepas da puas bercerita, baru saya halau Mas balik,hahahha. Ok la, saya mau sambung setadi...

p/s : rasa rindu pada tunang saya. erm, jap lagi ingat nak datang kedai dia tapi taknak bagitau dia, kejutan! ^_^

Pejal Tunang Syairah

No comments:

Post a Comment